Sunday, January 10, 2010

Malas Nk Pikir Tajuk


Ahad dah... Cuaca cam tak berapa nk stabil. Kejap2 cam nk ujan, kejap2 panas terik. Aku? Melawan sakit cik peot dari semalam. Tak ke mana pon. Tak kuasa aku dlm dengan perut memulas-mulas ni. Pagi semalam, awal2 pagi buta aku ngan En. Anuar pegi aerobik kat Taman Tasik Cempaka. Asalnya nk jogging tapi tgk ade aerobik, so aku join ler. Hahaha kunun pasni nk join every week.

Malam ni En. Anuar ajak g AJL. Arrrrgghhhh...cam best, nak pegi. Tapi malas mengatasi segalanya. So aku let go la my ticket...pass to his friend so that his friend could ask someone else. Takpe lah...sok keje. Aku malas sket nk kuar malam keje.

Tghari td, lunch pun dh dekat kul 230 pm sebab kul 11 pagi baru breakfast. Mula2 nk wat lempeng pisang, skali otw tu tukar jd cekodok pisang plak. Lam peti ais ade kelapa, campurkan sket. Sedapppp...garing giler. Makan ngan madu. Nyummm..nyummm...tabiat aku setiap kali cik peot dtg, aku akan makan mende2 yg double sweet okey...hahahahah.


Disebabkan aku malas nk menulis, makanya letak je la gambar2 ni. Hahahah...gambar last week masa New Year kitorg lepak PD. Permintaan mak aku sebelum dia mula sekolah. Mak aku cekgu kannnn????

Cara-cara memasang khemah oleh En. Fahrul Asmady

Muka Iman sedang bosan & konpius...
kat mana plak laaa aku ni?

Amar posing bersama maknya yg tak sabar2 nk terjun laut

Baru sampai, lom basah lagi

Basuh pinggan lalalalallalalala.....

Taknak naik dahhhhh....

Ngamok sebab takleh kotor2 baju lg...
penyelesaian - duk atas pokok ngan abahnyer

No comments: