Wednesday, December 1, 2010

myMetro | Pokok tumbang bukan seliaan Jabatan Perhutanan


myMetro | Pokok tumbang bukan seliaan Jabatan Perhutanan


Ye lah... bukan salah aku, bukan salah engkau.

bangau oh bangau

Monday, November 29, 2010

NESCAFE semula kah?



Baru aku perasan...dah 3 malam berturut aku minum nescafe kaw pekat likat kat umah. Dah dekat 2 tahun rasanya aku tggalkan tabiat ni. Sikit2 ade la...cuma bancuh hari2 kat opis dah tak buat. Uhhh ni kena kontrol ni. tak baguzzzzz...........
Tadi tgk Criminal Minds. Best woooo. Ade ke profesion sbg profiler kat Malaysia nih? Kalau ade aku nk sambung blaja. Hehehehe.

Sunday, November 28, 2010

MAHA 2010 - Revisited

Sambungan dari entry ttg MAHA yg lalu. Amacam? Sudah pergi kah? Aku sudah pergi...2 kali. Jumaat dan Sabtu. Tapi masih belum jalan habis. Belum sampai ke tempat haiwan ternakan tu. Semalam sangat ramai orang. Lebih ramai dari Jumaat. Hari ini rasa mcm nk pergi tapi kul 3 hujan sudahhh...banyak plan terbatal.

Ok. Nnt saya update dgn gambar. Aku malas nak upload gambar la. Nape ek?

Yang belum pergi...silalah. Bawa anak-anak. Sangat bagus cuti-cuti sekolah ni. Jangan asyik bawa ke shopping complex aje. Macam anak buah aku...sampai2 je kat parking MAHA tu..."bestnyaaaaaaaa maklong. Ni sopin koplet baru kerrr????"

*sopin koplet = shopping complex. Aku kecik2 dulu tau kedai cik din jer.

NEVER EVER - ALL SAINTS

Takde ape2 motif. Cuma lagu ini pernah di"acapella"kan oleh aku dan kawan semasa matriks dulu. Hehehehehehe...