Wednesday, September 16, 2009

AWEK HINGUSAN - Episod 1

Pagi tu...mcm biasa. Bangun tido dlm keadaan mamai sbb malam td menunggu sehingga jam 3 pagi. Siap2 terus masuk kereta. Suaminya dh menunggu dlm kerata sambil panaskan enjin (?). Tapi bila dia masuk kereta je..si suami sedang bergayut dan cepat2 end call. Yerr...pagi ni akan jadi sialan lagi! Detik hatinya.

"Aiiikkkk...rasa mcm kekurangan kat cermin depan. Stiker apa yg takde ek?"...

XX : Bang, stiker opis I mana? Susah nak masuk kalau takde stiker ni.
XY : Dalam dashboard tu...ala stiker tu tak tahan la. Selalu je tertanggal gamnya.

Dia buka dashboard.

XX : Getah rambut saper?
XY : Ehhh tanya kita plak. takkan abang punya.

Masa ni kereta dah bergerak menuju destinasi. Ye pagi ini mmg g#$mp*g.

XX : Ok. I amik la...I punya kot.
XY : (muka kelat) biar je la dlm tu. Nnt2 amik la.

Sampai opis, dia buat biasa jer...salam cium tangan suami. Suami masih muka kelat sbb dia amik jugak getah rambut tu.

XX : Petang amik cam biasa kan?
XY : Tgk dulu. Tunggu abang call. Takut jumpa orang sampai lewat petang.
XX : Ok...(tak guna! alasan bu##s**t)

Dia punch in...dan hampir 3 bulan ini, opis ini lah dunianya. Di sini saja dia boleh lupakan segalanya. Dia senyum saja. Kad staff ditinggalkan dlm kereta. Rasakan!

8 comments:

messyremo said...

mau episod dua...

mau..

mau..

mau..

hehe~~

best gak..cm byk skandal je citer nih~~

bungacahaya said...

Skandal gilerrrr....

Tijah said...

sapo tu wehh?? sambung pliss

imHepPie said...

ya aku suka cita scandal neh..cpt2 sambung sila2...

oranglidi said...

hahaha.. ni mesti ade awek laen..

azlidaami said...

hebat...next plez...

Boneka tak sakit said...

aku punya idea tuk sambungan cerita nie camnie je!
rupa2 yer tu getah roticanai yg suamni dia beli kat kedai mamak time dia ponteng pose huhuhu...

sendel2

fanadz said...

yes..next pliz..ehehe.