Tuesday, September 22, 2009

MEE GORENG MAMAK DAN KUAH DURIAN DI HARI RAYA

Malam ini dh masuk raya ke3. Macam biasa mengadap facebook. Pastu dh dengar dentam-dentum.. makna nyer dh ada warga kota dh balik dari kampung.

Dari petang tadi member En. Anuar datang. Sorang jer pun....siannn mamat tu dah la raya kat Subang, takdok kawan plak tu. Hehehehe... datang melalak laaa ape lagi. Melalak means menyanyi yerrr. Bukan menangis. Diorg balun karaoke lagu raya sampai maghrib. Mujur la jiran2 takde. Takpe la ek...sekali-sekala. Sekarang ni pun (dekat kul 9) diorg masih lagi melepak tgk tv.

Sat td sepupu aku si Nusi datang ngan kawan dia. Depa dua nih keje technician kat JPM tak silap aku. So cuti raya takdok laaa...kena standby. Lari cari makan free la diorg. Siaaannn kaaaannn?

Sekarang ni plak tgh tunggu Husna datang plak. Ateh jemput kat HUKM. Tu pun sorang lagi keje time raya. Jangan merunguttt....dh sendiri pilih jadi nurse kan? Keje la ko ngan ikhlas.

Aku dh selesai masak mee goreng mamak dua round. Pastu masak kuah durian cicah ngan roti. Nasib baik diorg tu jenis bedal jer semua mende. Dah aku tanya nak makan aper...jawapannya ape2 selain makanan raya. Aku belasah la mee goreng mamak. Ok la kan?

So, sementara diorg jantan2 tu melepak tgk Astro, aku layan la blog sama facebook ngan aman damai.

Heaven tullll.......

2 comments:

wanita mutalib said...

pergh masak kuah durian..ya ampun sedap.....

sha said...

penah gi Penang..order mee goreng mamak..?!?? depa senyum je