Friday, September 25, 2009

KORANG BUAT APER TU HAAAAA?????????

Aidilfitri kali ini baru aku perasan takde gambar raya langsung. Kenapa ekkk? Ntah... mungkin salah satu nyer ialah sbb kitorg adik-beradik split, ade yg raya di rumah mertua. So tak complete set la. One more mungkin sbb aku tak sampai hati (see... aku pun soft-hearted gak tau kukikuikuikui) nak beraya suka-suki sangat sbb my father-in-law just passed away sebulan lepas (kejap jer masa berlalu). Anyway this Aidilfitri aku raya di rumah sendiri. Dan aku jugak 1st time ziarah kubur di Hari Raya ni (aku tak pernah ziarah kubur sebelum ni okeyyyy...). 1st time jugak aku nganto makhluk berbaju pink pegi keje pepagi raya sampai la raya ke 3. 1st time gak aku beraya tanpa baju raya (dah tua dah weeiii... raya cina nnt beli la plak).

Jadi bersyukur sebab

1. Kita diizinkanNya utk berhari raya tahun ini
2. Kita berhari raya dengan aman
3. Kita ada rezeki utk dikongsi bersama

Sekian... catatan dari opis saat mengganti PA Dato' Pengarah yg masih bercuti.

10 comments:

wanita mutalib said...

sangat bersyukur..Alhamdulillah :)

myQza said...

yup! Bersyukur... bersyukur seadanya apa yg kita ada..

green said...

yerp..syukur..

raya cina beli ye..
hee~

Siperchai said...

setiap hari raya aidilfitri aku ziarah kubur.kadang kadang sampai 2jam.tapi tak ambik gambar pun.heh!

beskot said...

ya..
kita patot bersyukor..
slamat arii raye kak.
maap zahir batin..

beskot said...

salam kak,
sbb akak xde kotak ajaib..
sape pes kt cni je k..
link ntok wt gmbo yg bley show n hide tuh..

http://ezanyempires.blogspot.com/2009/07/spoiler-lagi.html

*kt mamat ni ade byk lg dia ajar tutorial.best r blog dia.siyes..
slamat mencoba k..challO

lumut said...

wah2 beskot..promote abes ye kamu.hehe...

hye kak..salam lebaran dr ssaye..

bungacahaya said...

TQVM kerana sharing...
TQVM kerana singgah...
TQVM kerana komen...

Solly Salihah said...

salam Tuan Rumah,
Thanks sudi terjag blog Ucu.
I Follow ur back!!

mamawana said...

syukur alhamdulillahhiroobil alamin..
Syukur... Mama raya ke 5 baru dpt raya dgn anak2. Tak sempat ziarah kubur2 arwah ibubapa, namun solat 5 waktu diiringi al fatihah...insyaallah. Jom jln2 ziarah mama yg yatim piatu lagi sebatang kara ini...