Sunday, November 21, 2010

KLCC dan Aku - Kesimpulan

Harian Metro 20 November 2010

Kalau dah masuk METRO, kira kesimpulan la kan? Kalau takde yg rasa mende ni cam hal berat, kira berita ni saja nk bagi budak2 ni tambah hot la ek?



Mesti kat sekolah budak Aznan dan Ani rambut basah (pinjam watak dari akukopikausiapa) akan jadi tumpuan.



"Gambar aku masuk Metro dowwwhhh...hot giler aku dowhhhh..."



Betul tak?

3 comments:

mohammad said...

salam ziarah

che fara a.k.a fanadz said...

hahaha. bangang je ini budak2. kakak, i pon bace dowh yg akukopi tu buat. kelakar kan? tapi kire die kretiplah. pikir ape jadi b4 bebudak tuh gado pasal klcc.

aizamia3 said...

memalukan, mesti bermacam andaian dan sumpah seranah yang dorang ni dapat kan? kesiannya... ish... ish... ish...