Sunday, July 26, 2009

My Real Sunday's Entry

Kekadang rase cam miang2 je kan guna tajuk entry omputih...hehehehhe idok la aku kesah kan sebenarnya.

Aku baru je balik ni sebenarnyer...seperti entry aku yg memula tadi iaitulah pergi kenduri then pegi opis. Pegi kenduri tu jadi la...pas Zohor aku gerak sesampai je pengantin tengah makan. Pengantinnya ialah Boy opismate yg tak berapa betul tu. Harap2 dh kawin nih makin betul la ko ni yer. Kendurinya gotong-royong (ni citer kat Taman Seri Andalas, Serdang tau...bagus tul diorg ni). Walaupun di kawasan bandar masih lagi bergotong-royong cam kat kampung. Pengantinnyer pakai baju oren seperti buah oren. Sampai aku makan la terus sbb dh time mmg kebuluq kan. Tgh makan tu si Ida ngan Mek sampai dh la dtg sesama...pakai baju sama kaler je lain. Lepak ngan diorg then sempat la mengacau si Boy yg tgh poyo bergambar. Tiba plak Kak ct ngan ostat nyer tersipu-sipu blushing sama pink ngan baju dia. Pastu ingat nak balik dah skali Encik Anuar dh berada di zon bahaya... iaitu di tempat encik Dj. Alahai konfem la kena tunggu dia nyanyi dulu. Dekat 330 pm baru la selesai nyanyi...

Ikut plan aku nak g opis kannn? heheheheheh...plan berubah lagi....kitorg (sekali ngan Ida dan Mek) boley plak meredah padang kat Tasik Seri Serdang tu makan buah tempatan....hahahaha tak sure la sape organiser nyer tapi sungguh ramai orang. Kabar nyer buah disediakan 9 tan termasuk la durian yg sangatttt banyak. Si Ida kembang kempis la idung menahan bau durian (tu la sape suh hang x makan durian). Sebenarnya best tapi disebabkan baru balik kenduri perut kenyang dan plak ngan baju vogue da vass gitu....dok daya la nak berpeluh-peluh berebut. tapi sempat la aku ngan mek amik semangkuk sorang pulut durian. Huhuhuhu....Encik Anuar berusaha gak dapatkan manggis ngan rambutan. Dapat la merasa (ala macam la tak boleh nak beli kannnn...?).

Jadi kesimpulannya...plan nak ke opis batal la gamaknya. Dah akak berlengas gitu tak sesuaiii tau. Balik je la ke rumah ngadap pc lagi la bersesuaian di hari minggu ini.

Aku tgh bersemangat nak menulis nih...sat2 lagi aku terasa cam nak wat entry lagi.....

1 comment:

Tijah said...

ok...cukupkan 10 entry niari. amacam?? heheh