Sunday, February 15, 2009

Blog aku..Sukati aku la

Aku ada sorang kawan. Katanya dia selalu la baca blog aku ni walaupun dia takde blog. Oklah...tqvm sebab at least aku tau la dia baca blog aku. So boleh la aku elakkan menulis hal2 yg mungkin sensitif pada dia. Heheheh... But the thing is, dalam pada dia takde blog tu sebok la dia komen kata blog aku ni takde isi yang serius macam blog-blog lain yang dia baca. Aiiiiittttt...pandainya ko bercakap. Nasib baik member. Kisahnya pulak, di awal ketika aku nak ber'blog' ni aku tak terpikir pun akan jadi serajin ni sebab masa tu internet pun akses di ofis je. Tapi ye lah skrg ada laptop dan maka boleh la ber'internet' di rumah. Jadinya tak la kacau waktu kerja. Dan aku pun tak sangka pulak boleh menjadi rajin untuk update blog aku ni. Ada satu masa tu, aku gila Friendster tapi sejak ramai kenkawan dah pindah ke Facebook, aku jadi malas plak. Blog ni asalnya aku letak header Warna-warni...without any spesific reason la. Ikut sedap rasa je. Lama dah aku register sebenarnya tapi tak aktif pun sebabnya; as mentioned above. Aku mula rajin (sampai aku rasa sekarang macam hobi plak) melompat-lompat dalam dunia blog ni rasanya awal 2008 kot. Lepas tu aku mula la modified blog aku ni bagi comey sket. Sekarang aku dah tukar header - Dari Sifar ke Infiniti. Rasionalnya...macam best jerrrr..... Berbalik kepada member aku yg tegur kata blog aku ni macam tak serius. Rasanya aku tak terlintas pun nak jadikan blog ni sebagai bahan bacaan yang serius. Banyak lagi bahan bacaan yang boleh dipilih untuk hal-hal yang serius. Bacalah TIMES ke, AL-ISLAM ke, Dewan Bahasa ke...kalau nak cari blog yang serius pun banyak. Tapi cari la sendiri.
BLOG AKU...SUKATI AKU LA

2 comments:

Farie Amrah said...

manusia mn penah puas..
hehe..

azlishukri said...

tepat jawapan tu. salam singgah.