Tuesday, April 26, 2011

Kisah Nasi Lemak - Intro

rss MUTAKHIR

Isu penjualan nasi lemak di sekolah belum muktamad: Muhyiddin

17:56:19 PM
IPOH: Isu penjualan nasi lemak di sekolah masih belum muktamad kerana belum ada perbincangan antara Kementerian Kesihatan dan Kementerian Pelajaran serta pihak berkaitan.


'Saya pun dibesarkan oleh nasi lemak'

SAYA menyokong pandangan Bisik-Bisik Mingguan oleh Awang Selamat dalam Mingguan Malaysia, bertarikh 24 April 2011 yang tidak bersetuju Kementerian Kesihatan hendak mengehadkan pengambilan nasi lemak di kalangan pelajar di sekolah-sekolah.


Bancian Online
Benarkah nasi lemak menjadi salah satu penyumbang kepada masalah kegemukan murid-murid sekolah?
Ada benarnya
Tidak sokong
Tiada komen


Lihat Keputusan


Ok...aku nak buat kisah nasi lemak. Nasi lemak dah jadi satu isu nasional. Nasi lemak yg bungkus daun pisang tu yer. Jangan pikir nasi lemak lain plak. nanti2 lah. Malam sket citer.


Ko dapat nasi lemak camni...giler ko kata taknak!


Kalau beli dh siap bungkus camni...cam suspen jer...sedap ke takkkk....slurrppppp.......


tapi aku paling suker....

Nasi lemak telur mata "sunny upside"....perggghhhhh!!!!!!!!!!!!!!

5 comments:

cik fara @ fanadz said...

tak paham nape nak haramkan nasik lemak. pastu listkan pulak mknn yg dikategorikan sihat utk jual di kantin adelah nasik goreng. same je kan? huhu.

Zul said...

Gemok ni bukan sebab nasi lemak, saper yang ckp tu,nampak sangat x baca buku, pelik betol, tp sebenarnya, kita kena control kalori intake setiap hari, supaya tidak lebih, kalau lebih, tu yang jadi gemok, ini fakta, bukan auta!hahah

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

bab nasik lemak menteri punya kerja ke

bungacahaya said...

cik fara : ada tmpat lunch baru...lauk sodap + murah dari surau. Hehehehe...nnt kita g ramai2.

Zul dan brutalsolo : Terima kasih sbb singgah. Sebab nasik lemak ke????

cik fara @ fanadz said...

manakah?jom2.hehe.