Monday, March 7, 2011

Hattan


gambar ini kredit : penguin.com.my


Semalam (Ahad) aku tengok Melodi. Oh. Aku memang suka gossip-gossip. Citer artis kena tipu, atris menipu, artis perasan best, artis memang best, artis yg tak brape nk artis. semua la yg pasal artis. (sila baca dengan nada serong...wakakakakaka). Ah apekejadahnya!

Aku tgk Melodi sebab aku dah tak tau nk tgk apa. Astro ulang citer yg sama ajer. TV1 ngan TV2 lagi la aku tak layan. Lagipun sebelum Melodi aku tgk JJCM musim baru hosted by Qi. Best best best. Aku nk g Kurau Stone lah. Tak tau? Tu la saper suh tk tgk JJCM bajet ko tak kuat makan. Gelak gelak gelak....

Eh nak citer ape ar tadi? Oooo... Hattan. Aku minat gak Hattan ni. Ehhh...memang minat. Bukan minat gak. Lagu paling berhantu Dari Kekasih untuk Kekasih. Pastu Biso Bonar. Mahligai Syahdu apatah lagi. Rendang Tak Berbuah memang pergghhh...

Eh lupa lagi...nak citer ape td? Oooohhhhh... Hattan nak wat konsert solo kat IB. IB tu aper? Ikan Belanak?! Waklu! Istana Budaya la ngko! Jadi...harap2 leh pegi.

Errkkk....cita-cita nk tgk konsert ni, sesuai ke idak?

Layannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn................

2 comments:

cik fara @ fanadz said...

sila pegi konsert kalau dah minat..hehe.kak zah kan trendy2. eh, rawks. trendy tu utk raksasa mini jer.

aizamia3 said...

betul2, suara dia memang superb... kalau boleh hilangkan, nak gak dia nyanyi depan kite tak payah pergi IB... hehehe...