Friday, November 19, 2010

KLCC dan Aku - Satu Analisis

Tajuk lahanat punyer gempak. Tp betol....aku tgh wat analisi brape blog yg telah buat review video ini. AKu rasa kalau Youtube ade wat award, yg ni akan mengatasi video budak2 kemaruk nari 2pm tu.

Nanti aku akan kongsikan hasilnya.

Setakat carian hari ini, ade 15 blog yg telah membuat review ttg video ini. Ni carian melalui link sahaja yer. Dan google secara random. Aku akan update lagi malam ini.

Maaf aku bukan buat ini seronok2. Aku cuma nak duga sejauh mana video ini akan membuat pihak2 tertentu sedar..kadang2 adik2 kita, anak2 kita akan terjebak dalam hal macam ni. Tak susah pun nak cari budak tu (kalau seriously mau bagi dia sedar).

Tapi aku pun sama macam anda semua. Bukan kerja kita. Abes kerja sape ek????

jadi kepada yg tak tau kisah ini tentang video apa... tak perlulah cari. Kalau tak tau, anda tak sakit hati kot?

1 comment:

oranglidi said...

memang x leh blah punya video tu..