Thursday, November 18, 2010

Kisah PD yg sudah BASI - Episod Deepavali di Port Dickson

Disebabkan sudah malas citer akibat dari kebasiannya, maka aku letak gambar dgn caption aje lah.


Hoel bajet yg terpilih. Hotel ini baru je siap setelah terbengkalai lama. Ok la. Dekat pantai.

Swimming pool nyer ok gak. Ade slide besar...dan paling penting boley mandi pakai tshirt. Oh aku tak excited sgt dgn pool, aku tak sabar dgn laut di blkg sana.





Elok2 lepas check-in, kuar mencari makanan okayyyy. Harus la lapar. Terjumpa stall ini. Lokasi dekat selekoh berhampiran Marina Hotel. Sangat sedap dan berbaloi. Highly recomended pada pencinta ayam (ikan pun ade) dan bajet travellers.



Ini pula malamnya. Mencari seafood. Restoran Ikan Bakar Mesra. Alaaa..cari je sepanjang jalan ke Telok Kemang tu. Restoran ni satu bangunan dgn Hotel Mesra (mesti nampak sebab bangunan ini agak besar). Oh ini baru first day ok. Hahahahaha. Ikan siakap bakar (heaven), udang black pepper (super heaven). Makan dgn nasik lemak.

Kami berdua mmg tak suka bwk baju banyak2 kalau g holiday dekat2 ni. So malam tu lepas dinner pegi terjah bundle ni. Sgt banyakk pilihan. Anda tk pakai bundle? Saya pakai. Lokasi dekat Petronas Pasar Malam PD.

Oh. Ini selingan. Bukan saya punya. Ini En. ANuar yg punya. Saya bawak ubat gigi ngan berus gigi saja. Sikat pun saya malas nak bawak.

Ini lokasi breakfast pagi terakhir (Ahad). Dalam banyak2 tempat, harus lah pulak aku makan kat Bangi Kopitiam. Ntah apa2 kan?

Banyak aktiviti lain lagi sebenarnya. Tapi aku tak kuasa nk amek gambar. Makan, mandi laut, BBQ, shopping (?). Ntah la. Ok la. PD tetap best.

No comments: