Saturday, December 26, 2009

SATURDAY NIGHT @ DOWNTOWN CHERAS


2 brader otai yang amat cool - one of them kata "kami keje sampai kul 2 jer. Keje kena ikut time. Ni keje kami tau...bukan main-main". Memang layannnn....

Dah lama tak jalan kat sini. Satunya sebab dh bosan. Ye lah masa mula2 tempat ni bukak rasanya seminggu sampai 2-3 kali pegi. Bukan beli aper2 pon...jalan-jalan je.

Anyway malam td pegi pun sebab En. Anuar ada semi-final karaoke. Burrrrr....bosan wehhh. Kul 1030 pm dah sampai, tp kul 12 baru start. Naseb la tempat tu happening as usual. Dan stall pun sangattttt banyak. Nampaknya skrg ni kasut Crocs dan pakaian jenama Paul Smith menguasai tempat tu. Ori tak ori aku no komen. Tudung2 ngan seluar baju semua jgn cerita la. Tempat macam ni can suck your money macam air tau. Sikit2... dalam masa sejam dekat 100 hengget terbang. Aku? Takde maknanya... jalan jer la. Taubat dah!

Disebabkan kebosanan, aku pusing la satu Downtown. Seb baik la adik aku ikut sekali. Abes la semua stall kitorg kacau2...heheheheh.. Antara yang menarik (bagi aku) ialah stall yg jual sticker macam wallpaper. Macam2 design ader...bunga2, kartun2, abstrak. 4 set RM10. Dan satu lagi yg aku rasa menarik (aku nk amek gambar tapi cam segan jek) - satu stall hairstylist (gunting rambut daaaa...). 1st - stall dia mmg simple; keliling dia gantung tirai cam anyaman tikar, lampu gantung n 2-3 kerusi. 2nd - hairstyler dia perghhh...mmg stylo! Sorang2 je mamat ni. Pakai spek Padini besar, topi baretta, apron yg poket2nya penuh ngan segala jenis gunting n sikat. Next time aku mmg nak amik gambar dia gak.


1 comment:

Anonymous said...

semi final tu hahaha serius ke sedap suara abg anuar nie haha :))