Monday, December 28, 2009

Lady In Red Giveaway


Aku tak pernah la plak join contest...ni pun aku jumpa dari blog Cik Jard. Contest anjuran adik ini (mula-mula aku ingat akak - hahahah tua la aku ni) sbb kalau ikut profile dia umur baru 26 thn.

Nape ek aku terbukak pintu hati nak join contest nih? Ntah...sbb ni antara contest yang aku tak terlepas tarikh tutupnyer kot. Wakakakaka..aku kan sgt malasssss bukak blog skrg sbb asyik kena jaga ladang FV jer...hehehehe.

Syarat2 untuk menyertai contest ini ada 5 iaitu :

1. Wat entry bertajuk Lady In Red Giveaway.

2. Dah ada tajuk kena la wat entry pasal contest ni dan upload gambo. Setelah digodek-godek maka aku memilih ini -

Cukup merah tak? Aku ngan En. Anuar dalam mood merah.
Lokasi : Kenduri kawen sepupuku somewhere kat N9 . Hihihihi....

3. Jadi follower www.firahadifa.blogspot.com dan letakkan pada bloglist.

4. Letak banner kat entry dan sidebar skali ngan link.

5. Jgn lupa mention pasal ini contest dalam entry.

Sumer dah wat kecuali no. 4... alaaaa camner nk letak banner tu?


1 comment:

firahadifa said...

ok.. da review... good luck yer


nk letak banner senang jer.. gi kat layout - page elements - add widget/ gajet - click kat add picture ..letak je banner kat picture tu