Thursday, September 10, 2009

Abby Abadi / Norman Hakim / Memey / Awek Hingusan (tajuk tak boleyyy blah)

Dengarnya...: Kasihan Abby Abadi

Oleh Normah Becok

CIK Normah dapat tahu pada saat Memey Suhaiza dan Norman Hakim sedang bahagia dilamun asmara, kisah sebaliknya berlaku kepada Abby Abadi. Satu sumber yang cantik persis peragawati dan enggan namanya didedahkan memberitahu hubungan Abby dengan pelakon baru yang juga seorang model, Zul sudah berakhir.

Patut pun, sumber berbadan montok macam Cik Normah itu cakap, status dirinya di laman sosial, Facebook, tidak lagi menjalinkan hubungan sebaliknya, kembali single. Buat Abby, jangan sampai melara jiwa sampai lupa tanggungjawab dekat tiga orang anaknya. Cik Normah kadang-kadang naik kasihan pula dekat Abby.

Cik Normah nak kongsi satu lagi cerita panas mengenai mereka pada musim cuti sekolah baru-baru ini. Nak dijadikan cerita ketiga-tiga anak Abby dan Norman teringin sangat nak jumpa nenek mereka (ibu Norman) di Kuantan. Abby pun tidak mahu menjadi penghalang anak-anaknya untuk menagih kasih bekas ibu mentuanya.Kebetulan dua kereta milik Norman dalam keadaan yang tidak sesuai untuk dibawa berjalan jauh, lalu, Abby yang baik hati ini, menawarkan keretanya kepada Norman. Lagipun, selesa sikit untuk anak-anaknya duduk dalam kereta sebelum sampai ke destinasi.


Yang mengejutkan Cik Normah, bukan hanya Norman dan anak-anak mereka saja yang pulang ke kampung. Sebaliknya, buah hati pengarang jantung Norman, Memey pun ikut serta. Abby pula Cik Normah mendapat tahu, menerima laporan apa yang terjadi di kampung itu daripada saudara mara Norman juga.

Alkisahnya, Memey pandai mengambil hati anak-anak Norman dan Abby. Kononnya Memey berlagak baik di depan keluarga Norman. Mahu tak angin Abby. Sangkakan Norman dan anak-anak saja pulang ke kampung. Ini tidak, Memey pun ikut sekali. Kalau Cik Normah di tempat Abby pun, boleh 'hangin' satu badan. Sudahlah naik kereta Abby....Lucunya, selepas beberapa hari kejadian itu terjadi, Cik Normah diberitahu Memey boleh siap SMS Abby bertanyakan sama ada terjumpa anting-antingnya yang mungkin terjatuh di dalam kereta. Motif? Nampak sangat Memey pun macam lagi sengaja nak tambah angin 'taufan' Abby.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pertamanya sorry la kepada peminat2 Memey & Norman Hakim (ade lagi ker?)...aku tak amik pot pun keje tak berpekdah korang dua nih. Apa pun bukan jugak aku ni peminat atau penyokong Abby. Takde kena-mengena langsung aku nak mencemar duli masuk campur hal diorg nih...lain la kalau aku nih reporter berbayar kekdahnyerrr....

Cumanya apabila aku terbaca artikel nih, aku senyum jer la sorang sambil rasa cam kelat2 sket. Sebab? Sebab kesah nih cam sama jer cam kisah awek hingusan yang aku tengah karang. Hehehehehe...tak sangka kesah aku bertaraf selebriti gak. Tapi ye jugak...awek hingusan tu pun kira cam selebriti gak walaupun ala-ala hangat2 taik ayam gitewwww (taik ayam lagi hangat tauuuu...).

Anyway draft kisah awek hingusan ni dh sampai part akhir. Pas raya pertama la aku baru post, sebab taknak la aku mencipta kontroversi bulan2 puasa nih, marah Akhil Hayy nanti (tak relevannnnn pon....sajer je nak sebut nama ostad kiter yg sangat ostad ituuu).

So, SELAMAT BERPUASA.....jangan wat keje tak baik yer korangggg.

PEACE!

2 comments:

imHepPie said...

memey??ahh walopon sama nama tpi aku x suka dia huhhh

Boneka tak sakit said...

sapa memey sapa abby sapa norman!
hahaha buat2 ilang ingatan lak kan hahaha...