Saturday, June 21, 2008

Setengah tahun 2008

Bulan Jun sudah mula ke penghujung... dan aku telah melepasi tahap2 kritikal dalam urusan majlis perkahwinan adik-adik aku. Cuba fokus kepada kerja tapi macam susah jer... Aku pernah terfikir betapa lambatnya aku menjadi fokus tahun ini. Aku rasa prestasi kerja macam merosot dan seperti lambat utk warm-up. Dan tak ketinggalan usia aku meningkat setahun lagi bulan ni dan anniversary ke-5 perkahwinan aku pun bulan ni.

9 - 12 April 2008 institut menganjurkan Crptology2008, dan segala selesai seperti dirancang. Alhamdulillah satu lagi indikator utk aku tahun ini sebagai puan kerani. Dan seperti biasa aku menguruskan hal2 teknikal (seakan jadi badi..aku tak tau berapa lama aku akan buat kerja teknikal). Malam pertama aku stay di Seri Pasific dan seterusnya berulang dari Serdang. Tekanan agak kurang kerana hanya menggunakan satu dewan persidangan. Apa pun alah bisa tegal biasa... Tapi malang tema oren hitam tak dapat diabadikan kerana tak sempat utk photo session tambahan pula kami bekerja bersama dengan 2 pihak lain iaitu CyberSecurity dan UKM. Tak baiklah interframe lebih2.

Anyway.... aku dpt satu lagi star untuk diri aku sepanjang bekerja di UPM...menambah satu lagi star dalam koleksi peribadi aku.

No comments: