Monday, June 9, 2008

~Aku~

Aku menjadi seorang aku yg sangat penat...menyelesaikan macam2 perkara yg memerlukan penglibatan aku sebagai seorang anak, kakak, isteri, kerani dan wanita. Segalanya kadang2 sudah jadi wajib...walau asalnya hukumnya mungkin sunat...herm....baru AKU ini sekadar insan yg biasa. Belum ada tanggungjawab besar sbg ibu, belum lg menjadi ketua dan belum lagi menjadi siapa-siapa.

Betapa bertuahnya AKU memiliki seorg suami yang sangat memahami aku...yg sentiasa membantu, menyokong malah selalunya mengalah dengan sikap seorang AKU yg sungguh keAKUan.

Segalanya AKU dedikasikan kepada ANUAR MOHD. YUSOF yang sentiasa bertolak-ansur dengan AKU dan kepada umi dan walid yg sentiasa memberi inspirasi dengan ketabahan dan kegigihan.

19062003 - 19062008 : 5th anniversary

No comments: