Sunday, April 27, 2008

Another Weekend of April

Here comes weekend...hujung minggu adalah hari2 di mana aku perlu mencoraknya agar ia tak bosan dan penuh terisi.Selalunya kalau tiada pilihan sudah tentu ke ofis, tp nampaknya minggu ini tiada keperluan...So tengahari smlm aku rasa mcm nak memasak (which is not my favorite thing to do).Around 10 am pegi Giant beli brg2 skit, then balik terus masak.Disebabkan aku tak suka masak sikit2, so I'm cooking in a large portion and called my adik-beradik to join me for lunch. Menu...siakap 3 rasa, sup sayur, ayam goreng, sambal belacan..yum..yum....itulah penangan for almost a month tak masak.


Anyway weekend selalunya membuatkan aku rasa nak makan macam2...lepas kemas rumah apa yang patut selalunya aku bacalah apa2 yg aku belum habis baca...tgk CSI back to back from 12 -3 pm dan pastu tak tau nak wat ape. Sedapnya kalau dapat makan coklat ker...burger ke..pizza ker...dulu2 aku selalunya layan selera aku gak, esspecially fast food leh call delivery jer.Tp skrg ni dah malas.Bila teringin tu wat tak tau jer....mmg aku selera boleh tahan pun...harharharhar...Tp kengkadang aku suka nk berjalan-jalan..pagi td patutnya aku nk tgk adik aku kat pertandingan memancing tp terbabas kul 10 baru bgn...hehehehe tak sesuaiiii......


Hari ni aku sebenarnya bercadang nak browse pasal PCOS (Polycystical Ovarian Syndrome) which I was diagnosed few month back and get ready for my next appointment at Hospital Serdang on June. Dan satu lagi nak siapkan bunga penanggah utk my sis and bro wedding this coming June.

Adios

No comments: