Tuesday, January 31, 2012

Januari 2012

Sebenarnya memang takde benda nk cerita pun. Tapi sebulan dah habis utk 2012 ni. Bulan ni masa banyak uruskan pindah-memindah barang dari umah Bangi ke Perak sebab officially umi n walid aku dah pindah sana. Pencen kan, balik kampung lah. Walaupun aku rasa macam tk perlu pun nak pindah. Tapi itu memang plan diorg....kami adik-beradik sokong je. Adik bongsu aku akan menyusul utk tinggal di sana.





Anyway...tadi baru je selesai Hari Inovasi institut di Mines Wellness Hotel. Layan gambar aje lah.

Babai.

1 comment:

-gedek! said...

Uits...

last entri Tuesday, January 31, 2012...

lama-lama kang berhantu blog ni.... haha

hai!