Wednesday, February 16, 2011

Ketidakadilan MAHA 2010


Tajuk giler gelabah. Takde maknanya aku poyo2 seru (?) orang supaya pegi MAHA tapi takdo gmbar. Cam palsu je kan? MAHA 2010 aku g Jumaat, Sabtu dan Sabtu (sblm abes). Giler gigih aku menapak ok.

Jumaat ialah 1st day dan hari bekerja. Balik keje terus ku redah bersama En. Anuar dalam gerimis. Rilek2 je sebab tak ramai org sangat.

Hari Sabtu esoknya aku redah lagi. Kali ni ngan Angah dan famili. Seakan-akan tourist guide aku rasa. Tapi masih lagi ok walaupun terpaksa menapak.


Hari Sabtu sekali lagi. dengan mak mertua aku plak. Itu baru tru punya gigih. Jalan ngan org tua umo 60 buat ko rasa cam "huh aku kena gagah"...hehehe sebab dia jalan cam okayyy jer.

Okay lah. Itu sedikit cerita ketidakadilan MAHA2010. Semoga MAHA2012 bertambah best.

2 comments:

cik fara @ fanadz said...

sugar glider~~

Nour Akmal said...

hye..singgah cni..
nice entry..

jom join GA blog sy..

http://jarijemariemas.blogspot.com/2011/02/jarijemariemas-first-giveaway.html