Saturday, October 30, 2010

HOT Girl

Aku selalu rasa cam stupid dam dam kalau terbaca berita pompuan Malaysia (melayu laaaaaa...) lari ikut lelaki Lombok. Tapi aku rasa tu sbb diorg nak layan feel international kot. Oh yer. Sebelum nk lari tu jgn lupa amik no tepon grup apekenama yg selalu tolong ambik bwak balik. Senang sket.


Aku rasa geli plak bila dgr citer pompuan yang lari ikut PENGKID. Apekejadahnya kannn? Main gumpal-gumpal ek? Hahahahaha...


Pastu dgr plak pompuan termengandung, beranak, buang anak, together plak ngan boiprennya. Oh cinta sejati kan?


Pompuan kalau kapel...kena pastikan boipren berubah ikut selera dia ker...atau rela berubah demi boiprennya?

AKu sian la ngan pompuan-pompuan sekarang. Sian kat diri sendiri jugak. Aku rasa nk jd aktivis la. Mesti Rosmah bg duit yg RM111 juta tu sikit kat aku.

Kesian. Eh..sekian....

2 comments:

Tijah said...

aku sokong tu. geli kan tgk budak ppuan manja2 ngan pengkid. pakai baju gedoboh, ikat tetek bagai. ohhhh. jgn sampai tuhan turunkan bala sudahhh...

Aujinz said...

ade ape ngan jejaka Lombok???


sekian.. eh ..

kesiannnn