Thursday, September 30, 2010

Aku rasa feel memasak aku dah mariiii...........

Hari ini balik awal sikit dari biasa sbb En. Anuar MC. Sakit perut. Dan aku plak bwk hasil tangkapan. 10 ekor burung puyuh yg aku order dari opis mate. Oh aku tak kesah kalau ade org yg tak mkn burung puyuh. Sebab aku masak utk tekak aku ngan En. Anuar jer. So menu malam ini ilah seperti di bawah. Puyuh masak cili, sambal belacan dan ulam. Masak 10 ekor skali gus okayyy...Aku ngan En. Anuar belasah sorang 3 ekor. Ala cinonet je pun. Lagi pun peduli haper aku! Bulan ni dah timbang. Hahahahahaha................

Tadaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

mamawana said...

Sodap tu. Mama tau makan puyuh yg sedia dimasak ajer. Menyiang2 puyuh sorry....

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

puyuh sy tak pernah makan..sbb kocik bonar..eheheh
betul la tu tekak sendiri..lantak ler kan..:-)

Aujinz said...

puyuh leceh sungguh laaaa nak makan..

tulang asik selit celah gigi jer..

tue yang maleh tue...