Saturday, May 22, 2010

MARI MINUM SUSU




Wahhhh tajuk mcm aku minum susu lah sgt...

Ni first time aku dengar pasal World Milk Day pada 1 Jun 2010. Minum susu pun ade celebration day ek? Ke aku je baru nk tau. Padahal dh lama iklan nuffnang kat tepi ni terpampang. Wakakakaka...

Aku dan susu? (bukan susu aku la ngok!)...tapi aku dan susu...esspecially kalau plain milk yg kaler putih suci tu...mmg BIG NO NO NO okayyyy. Ntah biler aku tak minum plain milk aku pun tak tau. Jgnkan Dutch Lady ke haper...kalau susu soya pon kena make sure kena ade ais ketul2 bergolek-golek dalam cawan baru aku boley telan. Tp kalau susu coklat, wahhh haruslah aku bergelen-gelen pon boley minum. Seb baik Dutch Lady ade susu coklat yg sodappppp......

So, in conjunction with World Milk Day ni, Dutch Lady menganjurkan satu event yg best. Perhimpunan Minum Susu Beramai-ramai...wakakakakaka tak best langsung tajuk Bahasa melayu nyer (aku yg tak reti translate) atau Largest Milk Drinking Event. Lokasi : Pavillion, KL Tarikh dan Masa : 30 Mei 2010 /10 am.

SO MARI MINUM SUSU!!!!!!!!!!!!


Klik Dutch Lady utk tau produk2 susu yg lain dan link ini utk peraduan yg best...hadiah rumah teres tauuuu....

2 comments:

Rasaksa Mini said...

k.jahhhhhhhh, saya suka SANGAT minum susu. hhuhuhu. jom minum susu.

Aujinz said...

aku sangat suka minum susu..

tapi aku suka susu HL saje..
susu lain tak..



tak tau laa kot kot leh dapat susu yang lagi best....[..tetttttttt...]