Monday, May 3, 2010

Mari beli periuk belanga dan parang dan toto (bukan toto judi) bunga kering kopok lekor sos colek bla bla bla bla II

Perjalanan diteruskan (dgn satu syarat oleh ketua bas - takde berenti2 lagi dah). Wahhh seksanya rasa nk keluar dari area Pantai Timur ni. Rasa dh berjam-jam, signboard Kuantan pun tak nmapk lg. Apatah lg signboard KL. Tp semua dalam mata dh cerah sbb dah makan tengahari kat Kemaman. Topik utama - mahallllllllll la makan kat situ. Kpd sesama yg biasa kat Kemaman; makan kat Hentian Bas tu mmg mahal ker? Ada yg makan sorang smpai RM16 (lauk ikan + ayam). Aku plak makan sotong sekor (sedap la gak) ngan ulam + air teh ais = RM9. Tp dh makan, nk kata ape lagi.

Tak silap aku dekat kul 7 pm berenti lg (hehehe..kata tak stop dah). Kali ni kat R&R Temerloh utk maghrib. Dalam kul 8 gak baru sambung perjalanan.

Masuk Kl, jalan agak sesak tp masih lg bergerak. Masing2 dh mengeluh kepenatan (huh..tau penat!). Hanphone masing2 pun dh berdering-dering. Anak call, laki call, bini call, bf/gf call. Ye la...dari tghari td kata sampai kul 6 pm, jd kul 8 pm. Pastu up lg kul 9 pm. Skali kul 10.30 pm baru masuk kampus Serdang. Hehehehehehe.....

Sukses...sukses...

1 comment: