Tuesday, March 30, 2010

Hehhhhhhhhh!

Kalau sekarang aku keje loyer...

1. Gaji kurang-kurang 6-7k kot...ye ke?
2. Bawak Camry giteww....wahhhhhh...........
3. Ade motorbike sebijik...hambooiiii......
4. Takyah tunggu ujung bulan aku shopping2 gamaknya........
5. Setahun 2-3 kali g holiday lerrr.....
6. Skrg dh bukak firm sendiri tuuuu...............
7. Tahun ni sambung PhD kat UK kihkihkihkih......
8. Duk kat kondo yang kat bawahnya ade Carefour tu.....
9. Lama dahhh mak pak aku g Mekah....
10. Aku kawen ngan sape ek?...

Tapi tu kalau aku jadi loyer la...udah masa belajar taknak buat betol2...loyer mendenya JoyahSport oiii. Itulah yang akan aku buat kalau aku boleh pusing balik masa. Nyesal? Yup..kadang2...tapi skrg?Aku takde hal. Kalau aku kerani pon, abesss?Tetap kena keje.Jadi loyer pun kena wat keje gak, agaknya teruk lagi kot.

Jadi...anda sudah ada kerja? Buatlah kerja anda. Jangan malas2...jangan ngelat2...jangan merungut.

Jadi...(sekali lagi)....Joy! Jangan malas2.....Ape malas sangat ko skrg ni!

3 comments:

sI tEDI said...

x pe. InsyaALlah.. ada rezeki dalam bidang lain kan?

Jard The Great said...

=)
satu pintu rezeki tertutup.. akan ade pintu rezeki yg lain.. hehee

Aujinz said...

Hua hua hua..

Aku tak menyesal ngan keje aku sekarang..

walopon aku seorang Jaga
tapi..

1. Gaji tak ler 13 14 ribu..tapi, lebih dari cukup. Alhamdulillah..

2.Keje rilek..siap leh blogging lagik. [..jaga ape keje depan komputer?]..kadang kadang jer pecah kepala..

3. Walopon jaga, dah berapa negara orang aku jelajah..


yup.. takde rezeki kat sane, ade rezeki kat sini..