Sunday, January 17, 2010

MENGKETEDARAH (korang pernah guna perkataan ni)


Burrrppp...kenyang.

Alhamdulillah.

Bang jom tido.

Wakakakakakaka. Takde la aku tipu jer. Ni minum petang. Ops Pengat Pisang namanya. Tujuan utama ialah melayan selera En Anuar. Tujuan sampingan yg amat ikhlas (chewahhh) ialah ingin bg kat jiran terdekat. Ye la takkan nak hai hai bye bye tangan kosong jer kan? Jiran aku tu masa dia masuk pindah tu tunggu due nak bersalin (dlm bulan 8 cmtu kot). Pastu dia bersalin berpantang kat Kelantan sampai la hujung tahun sebab dia cikgu. Cuti panjang berbaloi-baloi. Ni la aku baru nak jenguk. Sungguh tak mesra alam aku ni. Selepas beberapa kali tegur ber"akak" bagai, baru tau td dia sebaya ngan aku. Matured sket sbb dia dh ada anak 2 kot. Huhuhu... aku kah yg perasan muda? Ingat nk jogging tp asal nk jogging je cuaca jd mendung..... Sambung makan pengat lagi besssstttttttttt........................

7 comments:

Uruchimaru @ kf said...

oooooo sdp tue!

sI tEDI said...

perkataan tu amat zalim bunyinyer..

zurita said...

huwaaa...nk la jugak...den pon ngandung gak...hahaha..tp lum bersalin..bg la kat jiran snie plak...sila2 order2...

bungacahaya said...

Cik Puan Zurita (mcm Cik Puan Julita plak bunyi...). Tak sempat deyyyy sudah habis smlm gak. Nnt mau masak lain ler...heheheheh...

zurita said...

mau mau..buat eik..ermmm sedapnya...order pengat pisang satu periuk....

bungacahaya said...

Uruchimaru & sI tEDI thanks sbb selalu singgah komen. Nnt kita leh masak pengat bg awak dua tgk hehhehehe...


Pn Zurita nnt kita mkn sama2. kalau tk smpt masak kat Anjung pon ok. Hahahah

Abg Din said...

abgdin pun jiran gak... baru je pindah....